Doprava

Dodacie a prepravné podmienky

Dopravu zabezpečujeme v spolupráci so Zásielkovňou a GLS, ktorá umožňuje dopravu kuriérom na vami zadanú dodaciu adresu alebo uloženie zásielky na vybranom výdajnom mieste. Zároveň umožňujeme osobný odber objednávky priamo v sídle našej spoločnosti.

V cene dopravy je zahrnuté vybavenie objednávky a balné.

Cenník dopravy vrátane vybavenia zásielok a balného

A) Doprava s odberom na vami určenom výdajnom mieste Zásielkovne:

do 5kg:   3,00€
do 10kg:   5,22€
do 20kg   8,84€
do 30kg  15,68€

*ceny sú uvedené vrátane DPH a manipulačných poplatkov

B) Doprava kuriérom na vami zadanú dodaciu adresu:

do 2kg:   3,98€
do 5kg:   4,34€
do 10kg:   5,05€
do 15kg:   5,25€
do 20kg:   9,78€
do 30kg: 13,15€
do 50kg: 13,15€

 *ceny sú uvedené vrátane DPH a manipulačných poplatkov

C) Osobný odber na adrese BizPartner Group, s.r.o., Dlhé hony 5031/6, Poprad: 1,35€ vrátane DPH

Termíny doručenia

Keďže sme eshop, kde preferujeme hlavne nízku cenu tovaru, nie je pre nás priorita dodať vám tovar v čo najkratšom možnom čase, aj keď sa o to samozrejme snažíme. Objednávky vybavujeme v priebehu 24 hodín počas pracovných dní v prípade, že máme všetok objednaný tovar skladom. V prípade, že sa v objednávke nachádza tovar, ktorý momentálne skladom nemáme, štandardne doručujeme v priebehu 72 hodín, ak neboli u niektorého z objednaných tovarov uvedené dlhšie dodacie podmienky. Pokiaľ by mala byť dodacia lehota dlhšia ako je bežné, budeme vás kontaktovať a dohodneme spôsob vybavenia objednávky.

Predaj a doručenie tovaru je štandardne vykonávaný len v rámci Slovenskej republiky. V prípade záujmu o doručenie tovaru mimo územie SR je potrebné nás kontaktovať.

Dodanie tovaru zabezpečujeme spôsobom, ktorý je uvedený pri zadávaní objednávky.

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.

Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky. V prípade, ak kupujúci zistí akékoľvek poškodenie zásielky je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať predávajúceho, najneskôr však do 24 hodín odo dňa doručenia zásielky. Kupujúci je povinný poškodenie zásielky zapísať do preberacieho dokladu kuriérskej služby. Bez tohto zápisu nebudú neskôr akceptované žiadne reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky.

V prípade doručenia tovaru prepravcom (kuriérom) je tovar poistený v plnej výške.

Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad) – slúži ako dodací list, návod na obsluhu a záručný list (ak si to druh tovaru vyžaduje).

Predávajúci zodpovedá za tovar až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca, u ktorého je tovar vždy poistený. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu, bez ohľadu na vysporiadanie vzniknutej škody s prepravcom. O prepravcovi, ktorý zabezpečuje doručenie tovaru, rozhoduje predávajúci. Cena za dopravu je uvádzaná na doklade o kúpe samostatne a je súčasťou celkovej hodnoty dodaného tovaru.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné nedodanie tovaru kupujúcemu, ku ktorému došlo vinou výrobcu, alebo distribútora v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, zrušenia distribučných práv, alebo iných nepredvídateľných prekážok. V takomto prípade má kupujúci nárok na vrátenie peňazí v plnej výške.

Náklady na dodanie nadrozmerného, krehkého, alebo ťažkého tovaru sa zaväzuje predávajúci oznámiť kupujúcemu pri potvrdení objednávky.

Poplatky za dodanie tovaru sú uvedené v nákupnom košíku v objednávkovom procese pri objednávaní prostredníctvom týchto internetových stránok alebo počas telefonického hovoru, v prípade telefonickej objednávky.

Dodanie tovaru zabezpečujeme prostredníctvom osvedčených kuriérskych služieb ako GLS a Zásielkovňa. Tovar balíme do krabíc, prípadne plastových obalov. Takto zabalený balík štandardne dôjde kupujúcemu do 24 hodín od odoslania (ak nedôjde ku komplikáciám pri preprave, ak sa so zákazníkom nedohodlo po objednávke inak). V prípade ak nebol tovar doručený kuriérom v dohodnutom termíne (spravidla do 24 hodín od odoslania) a kupujúci nemá informáciu o stave doručovania tovaru, môže sa obrátiť na našu prevádzku, kde mu budú poskytnuté požadované informácie. Neručíme za dohodnuté časy, ktoré si zákazník dohodne s vodičom, ktorý má jeho zásielku, môže sa stať, že aj po dohode s vodičom zásielka z rôznych dôvodov nebude doručená na dohodnutý čas.

Dodanie cez Zásielkovňu - Úložné miesta ponúkajú zákazníkom možnosť osobného odberu zásielky na vybraných miestach. Na pobočku Zásielkovne je dopravená do druhého dňa. Balík je zvolenom mieste odberu uložený po dobu 7 dní, prípadne je možné úložnú dobu na žiadosť predĺžiť. O tom, že je zásielka pripravená k odberu, informuje Zásielkovňa SMS správou a e-mailom. Balíček je vydaný na základe hesla, ktoré obdržíte v SMS správe.